2013. március 20., szerda

Bögrés-diétás élmények

Ma volt a divertikulum diétám első napja, bevallom farkaséhesen jöttem haza.
Azt hiszem még a rostok és egyéb dolgok arányán bőven van mit változtatni, de az itthon talált alapanyagokból dolgozva erre futotta... Reggelire aszalt szilvás - joghurtos tönkölypelyhet készítettem. Ebédre, elvinni pedig egyszerű, almás zabkását főztem, amit kettéosztottam, hogy legyen uzsonnára is. Ez sajnos a sok folyadék fogyasztása mellett sem volt elég (tartalmas?), így mire este hétkor nekiláttunk itthon vacsorázni, érzésem szerint már majdnem éhen haltam és fájt a gyomrom.
Szerencsére most már - hála a páromnak - van itthon krumpli, sütőtök és cékla is, szóval holnap korareggel alkothatok valami laktatóbb finomságot.
A "receptet" muszáj leírnom a Sufoneszára, mert ha felhalmozom, később tuti nem fogom pótolni (ahogy eddig sem). Szóval szegény Nyüzsi most vár, amíg írok, aztán jön az esti futás...


Tegnap este nem csak a másnapi reggelit készítettem elő, hanem kisütöttem az újabb alkotásaimat is. A malacos és a pókos bögre ajándékba készült, kaptam sok mosolyt és ölelést is érte... boldogság világnapja juhéjjj! ♥
A katicás csak úgy jött... és van még ott hátul a sütőben egy repülő disznós a fellegek közt, őt majd később publikálom. :D
 
 

Nincsenek megjegyzések: