2013. március 21., csütörtök

Falás és fogyás

Nem éheztem ma és sokkal jobban vagyok, juhéjj! Ettől függetlenül persze már most majd elalszom és mindjárt zuhanok az ágyba, de mégis. Gondolom hat a gyógyszer (elvégre lóadagban, 2x2-t kell szednem) és az étrendváltás is. Az elmúlt napokban, hétfő óta lement rólam 4 kg, így a komfortérzetem is sokkal jobb.

mai reggeli
Reggel nem voltam farkaséhes és nem fájt a gyomrom sem! Igaz, amikor hat óra körül kiballagok mosdóba és reggelit adok Nyüzsinek, be szoktam venni a savcsökkentőt, de ennek ellenére hetek óta fájó gyomorral (hassal?) ébredtem...
Vassal dúsított gabonapelyhet választottam reggelire, aszalt szilvás joghurttal, almával (felét családi rágcsálóink fogyasztották el) és zöld teával. (A kávéról lemondtam, bár heti egy alkalommal még esetleg megengedem magamnak, a teljes tiltást nem mondtam ki.)

Ebédre már mindenféle finomságot készítettem. Amíg reggeliztem megfőztem néhány szem krumplit, amiből vajjal, a saját főzőlevével és kevés laktózmentes tejjel krumplipürét készítettem.
Hozzá, illetve délutáni desszertnek vörösáfonyás sütőtök korongokat sütöttem. Csodás ebédem volt és még maradt holnapra is, csak mivel az áfonyákat mind befaltam, még este készítettem kis ráadás adagot kiegészítésképpen.

Ma megint rengeteg ötletet és szépséget gyűjtöttem a Pinterest boardjaimra, alig tudtam abbahagyni a kutakodást... Azt hiszem elég sok időt töltök itt, majd próbálom csökkenteni és inkább az alkotásra szánni, amit így "megmentek". Persze ezt este, tableten az ágyban is lehet, szóval nem is olyan könnyű ez...

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Szívesen küldök Neked egy kis vasat. Nemrég csináltattam teljes vérképet, minden a normális tartományban van, kivéve a vasat, ami egy kicsit magas. Mondta is a doki, hogy ilyet még nőnél nem látott, de csak annyi a tennivaló, hogy ne szedjek külön vasat. Időnként szoktam vastaralmú pezsgőtablettát inni, akkor most nem fogom. Meg majd sűrűbben megyek vért adni, azt mostanában hanyagoltam.
Hát nem irigyellek a diéta miatt, de a fő, hogy hasson. És semmi hús?? Mondjuk azt most én is többször gyakorolom a böjt idején, de csak egy-egy napig.

Lily írta...

Párolt csirkehúst eszegethetek és halat is. De mindig figyelni kell a hatását...