2015. október 22., csütörtök

Selfie-s kihívás



Bevallom nem igazán értem a selfie "sikerét". Talán nem vagyok barátságban önmagammal vagy nem tudom mi a baj velem... de én nem értem. Tényleg. Miért jó ez?

Ritkán nézek tükörbe: nem sminkelek, random helyeken fésülködök, és mivel még mindig nincs a fürdőszobánkban fent a tükör, ezért még csak a fogmosásnál sem látom a képem (már ha a fürdőben vagyok amikor fogat mosok, mert sokszor sétálgatok az elektromos fogkefével).
Eszembe jutott Via kihívása, és arra gondoltam belevágok. Hátha megfejtem. Meg valahogy mostanában bejön nekem ez a kihívásos-projektes, önfeszegetős, komfortzóna piszkálós dolog. Ez a selfie dolog remekül passzol ebbe. Így tegnap este készítettem egyet. Persze mikor máskor, ha nem a hajnalban kelős napon, amikor reggel vérvétel van, este meg fogorvosos nyúzás, és aztán későn érek haza a vonattal, ami még késik is....
Szóvel elsőre ezt a szundinyuszis, inkább a U2 koncertet lesős selfiet tudtam készíteni. Igyekszem majd jobbat is. A terv egy hét alatt legalább 3-4-et összehozni és esetleg megosztani is valahol. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: