2015. október 25., vasárnap

Kirándultunk, sallala

Nem az 50-es bakancslista érdeme, de máris kipipálhatok egy újabb tételt.
A hosszúhétvégét kihasználva, pénteken elmentünk kirándulni! Jujj de remek volt, már olyan régen nem sétáltam erdőben! Ráadásul ősszel szeretek a legjobban, a színes, rozsdás lombok és az avar illata miatt. Persze a többi évszakban is lelkesen megyek...

A párom először ottalvós kirándulást akart, csak nekem annyi tervem volt a hétvégre, hogy nem szerettem volna 2 napra elmenni... Így aztán reggel mentünk, késő délután jöttünk és remek volt így!


Nagykovácsiba gurultunk el kocsival, onnan pedig a Budai Tájvédelmi Körzet Sisakvirág tanösvényének mentén barangoltunk erre-arra. Csipkebogyó bokrokat csodáltam, aztán kicsit sodródtunk a gombászokkal, majd belevetettük magunkat csak úgy az erdőbe.


Rájöttem mennyi mindent elfelejtettem már, pedig annyi mindent tudtam, amikor gyerekkoromban havonta (kéthetente akár) jártuk az erdőket. Mondjuk a gombákat sosem ismertem, ezért szokásomhoz híven csak megcsodáltam őket és meghagytam a szedésüket a gombászoknak...
Azt sem tudom, mit jelent a "!" turistajel, ezért úgy döntöttem, hogy biztosan azt, hogy "Öleld meg ezt a fát!", ezért így is tettem.




Sajnos nem sütött a nap, ezért kicsit nyirkos-ködös olykor szeles időben csatangoltunk és bizony elhűltem a végére. Szerencsére ott volt a közelben a Nagy-szénás "menedékház" étterem, ahol remek késői ebédet fogyasztottunk el a finom melegben.
Remélem még sok kirándulás és erdőjárás vár rám 50-ig! Minden esetre egy újabb tételt kihúzhatok a listámról.

Nincsenek megjegyzések: