2010. június 28., hétfő

Vajon kéne?

Kéne izgulnom, ha a másfél hete lezajlott gyomortükrözésemnek pénteken meglesz az eredménye? Para? Mondhatnak rémisztőt? Ugyenem?!
Nem is tudom mit vizsgálnak a furalöttybe tett, feketeborsnyi én-cafatokon... A kivételük minden esetre élményszámba ment, őrzöm, csak nem dédelgetem (továbbra sem jó).

Sajnos, a helyzet lassan javul, estére fokozódik, hajnalban pocsék, és ma délelőtt is súlyos volt.
Tanulnom kell ezt a reflux-bibliát, amit magam működéséből alakítok ki. Többet kell legyek magammal, hogy megtaláljam, mit "nem akaródzik lenyelni", és kimondani - mert így szól a lelki ok, szinte mindenhol. De még ha meg is lelem, kimerem majd tárni? kiáltani? suttogni?
És ha már tönkre is ment bent ez meg az, lassan jó lenne elérni, hogy étkeim palettája meghaladja a hetes listát. Legalább mire elindulunk a nagy útra... Bár, főtt krumpli akad mindenhol, kétszersültet meg vihetek.
A hétvégén egy hét szigor után enyhítési próbát tettem, de sajnos nem nyertem, csupán kínt és fájdalmat. Visszatértem hát a sós vízben főtt dolgokhoz - hát jó, tudok várni, főleg ha muszáj.

De az a kis alien a gyomorszájam tájékán feladhatná már a rágcsálást... és hagyhatna aludni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne parázz nagyon a reflux miatt. Néhány egyszerű szabály kialakításával azért elég jól lehet kezelni. Ha szeretnél beszélgetni róla, akkor szívesen cserélek eszmét (meg adom át az én praktikáimat).

Lily írta...

Egyelőre jó lenne, ha mást is tudnék enni, mint ez a hét féle étek. De próbáltam, még nem megy. A doktornő szerint a gyulladt gyomor nem tudja megemészteni. Nem parázok a reflux miatt, de jó lenne ha nem fájna ennyit és ennyire a gyomrom.
Alkalomadtán dumálhatunk, de inkább a jövő héten... :)