2015. október 15., csütörtök

Negyvenkilenc

Születésnapom volt ma. Csodásan sikerült, de tényleg. Elég ritka, hogy "aznap" ünnepelünk, főleg hogyha hétköznapra esik...
Úgy kezdődött, hogy a fiam meglepett, mondván: "kivettem szabit a születésnapodra!". Remek, gondoltam, de mindenki más is dolgozott volna... kivéve persze Aput. Na jó, akkor körbekérdeztem a családot - mert nem akartam letörni a gyermeket - el tudják-e intézni csütörtökre a szabadnapot. Megoldotta, mindenki! ♥


Amikor gyerek voltam Anyu mindig kérdezte mit szeretnék születésnapomra, és mindig sült kacsát kértem. Imádtam, imádom és imádni is fogom. Mindig. Tuti.
Tehát kacsasültet készítettem párkápival, krumplipürével és hagymalekvárral. No meg a fiúk miatt persze levest is, mert az kell. Eléggé össze kellett szervezni, hogy a főzőlapon minden el tudjon készülni. Néhány edény nehezen fér el egymás mellett a főzőlapon.
Hangulatos, sokat nevetős, finomakat evős volt a családi ebéd és kaptam tortát is, méghozzá az idei "ország tortáját". Nagyon ízlett, remek, főleg a karamell mousse! Jókat beszélgettünk, kávézgattunk, Apuval konyakoztunk. Legnagyobb kincs az együtt töltött idő! ♥
Azt hiszem sosem növök fel igazán. A párom meglepett egy marék stikeezzel, hogy ne kelljen mindig a vásárlásokra várni és óránként bontottam egyet! Alig bírtam kivárni a következőt... ♥
Délután játszottam, alkottam, kávéztam, néztem ahogy fest a lányom.
Este beszélgetés, borozgatás, összebújós tévézés...
Csodás nap volt, köszönöm! ♥


Nincsenek megjegyzések: