2010. június 18., péntek

Kupac

Már annyi minden mondani és emléktárba való összegyűlt, hogy nagyon kéne írni, de sajnos ez napról napra elmaradt. Remélem ezen a hétvégén jut időm erre is, bár félek, megint sokkal többet tervezek, mint ami belefér.
Az egy hete fájó gyomrommal nem volt mit tenni, orvoshoz mentem, mert már hajnali 4-kor keltem, arra ébredve, hogy valószínűleg valami lény ki akarja rágni magát a gyomorszájam magasságában a hasamból. Kénytelen voltam magánrendelőbe jelentkezni, hogy ne kelljen heteket várni és emberséges ellátást várhassak el. Szerencsére csak néhány napot kellett így kibírnom ezzel a fájdalommal (és azzal hogy szinte semmit nem tudtam enni, vagy ha mégis, annak sem sok értelme volt). Persze nem úsztam meg tükrözés nélkül - pedig annyira reménykedtem. Viszont a gyógyszer már első este után elérte azt, hogy fél 8ig (!) aludtam egyben. Így szépen betartom az előírt dolgokat (gyógyszerszedés valamint hogy mit igyak egyek és mikor), és drukkolok hogy a szövettani vizsgálaton se találjanak semmi hosszútávra ijesztő dolgot...
Egyelőre ennyi. BRB