2009. január 13., kedd

Átaludt szilveszter

Szép lassan csak előkerülök, és még mesélek is (vagy nem). Már napok óta tervezem leírni az új év kezdetét, csak valahogy nem jött össze...

Ám most, ezúton bevallom, átaludtam a szilveszter éjszakát - magam sem tudom megmondani mióta nem aludtam egyben (szinte) 12 órát előtte. Most viszont szinte átálmodtam magam 2009-be, rekord mennyiségű szundítással.
Előző este nyugtalanság okán alig tudtam pihenni, így elég kimerült voltam egész nap. Estére ez odáig fajult, hogy a páromat este tízkor befűztem összebújós tévénézésre és be is dobtam a vállán a szunyát iziben.
Éjfél előtt egy perccel felriadtam, "Jajj, már ennyi az idő?!" - "Igen, igen..." - mosolygott a Kedves és már hozta is a pezsgőt, mégiscsak koccintsunk. Sikerült pont a megfelelő pillanatban nyitni az italt, összefonódó tekintettel megélni 2008 utolsó percét... kicsit álomszerű is volt...
A kortyokat lassan ízlelve néztem az utcán didergő, tüzijátékot-fakasztó ünneplőket.
Ekkor hívtak a gyermekek buliból, nagy (tömeges!) BÚÚÚÉKKKK kiabálással köszöntve (ami nagyon jól esett), így megnyugodva, hogy mindketten jól érzik magukat, vissza is ájultam az ágyba, és durrogás-kiabálás-ujjongás-bulik ide- vagy oda... én bizony aludtam reggelig.
(kép forrása: udonchow)

Nincsenek megjegyzések: