2008. október 16., csütörtök

Sütőtök mizéria

Ma szinte egész nap aludtam, de mivel panelházban lakom, természetesen megvolt a mindennapi fúrás, kutya-ugatás, sőt vonyítás adagom is, ezért éber időszakaimban laptoppal a pocakomon sütőtökös recepteket túrtam, mert még a múlt héten kaptam Kisvaxtól egy csodaszépet, amit már azóta el akarok készíteni "valahogy másként".
Persze a sülő tök illata esélyt nem hagyott arra, hogy bármit is készítsek belőle, amint megsült, már ettem is - igaz, lázasan amúgy sem álltam volna neki főzni.
Ha már azonban annyi angol receptet áttúrtam, kigyűjtöttem az érdekesebbeket a sufonesza-ra, hogy meglegyenek. Leginkább a lasagne és a görög lepény izgat. :)
Ahogy az illatos, édes, sült tök illata belengte a lakást, Kisvax manóira gondoltam, hogy remélem gyógyulnak már, és hálás voltam a csemegéért, mert nem igazán esik jól semmi, fáj a gyomrom, de ez az étek ma pont nekem való volt... Meg is gyógyulok hamarost! Kösziiii!

2 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Egészségedre és örülök, hogy jól esett és ízlett:)

akárki írta...

Úúúú - de imádom én is a sült tököt!
Remélemjobban vagy már :)))
Puszi