2014. augusztus 22., péntek

Több mint egy hónapja nem

... eszem lábbal rendelkező állat húsát. Nem tudtam mi ez az étrend, akkor amikor "belevágtam", de most már igen. Hogyha valaki így táplálkozik, ahogy én, akkor azt úgy hívják "pescatarianism". Jó magyar nevet még nem leltem.
Csatlakoztam is több csoporthoz, hogy ötleteket merítsek és tapasztalatokat olvassak ezzel kapcsolatban. Még tudom, hogy nem az igazi, ahogy étkezem, nem jut be mindenből elég tápanyag és valószínű az arányok sincsenek rendben, de sokkal jobban érzem magam!
Ráadásul - egyfajta bónuszként - nem csak energetikusabb lettem, de pl. nadrágban már két méretet fogytam is, sőt rám jön minden régi blúzom, nem feszülnek rajtam a dolgok és kevesebb az izületi problémám is. Rengeteg receptet gyűjtöttem, csak itthonra már nem akarok új alapanyagokat hörcsögölni, majd a költözés után!
Egyelőre biztos így maradok, a hal nagyon jól esik, azt nem tervezem elhagyni...

Ott, a lakóparkban tervezek futni is, már be is szereztem néhány "kelléket" - nadrágot, felsőt, fényvisszaverőt - csak a cipő hiányzik, no meg az első lépések!
Edzéstervet is találtam, például itt: Kezdő futó edzésterve - 8 hétre
és itt is sok hasznosat találtam: Futás edzés kezdőknek

Nincsenek megjegyzések: