2013. január 20., vasárnap

Vasárnapi mizé

Kitakarítottam a vizes helységeket és persze a konyhát. Végre leolvasztottuk a fagyasztót, és kidobáltam belőle, ami már nem jó vagy lehet hogy igen, de nem kéne már megenni. Ami még határeset volt, abból ma főztem... Az ebéd (igazából villás reggeli) után voltunk az Aldiban kreatív kütyüket nézni, de nem vettem semmi ilyesmit.
Csináltam zöldbors mártásos sült husit, és most sülnek a pogácsa alakú sajtos "rudak".  A párom tuti örül ennek a takarításnak... :D
Mindeközben készülnek a jövő heti kézműves foglalkozás témájának tesztmunkái is... persze már sajnos sötétben.
Icipicit játszottam, szeretnék még könyvet olvasni és kötni is. Este jó lenne megnézni néhány sorozat epizódot... még tudnám sorolni.
Ó, hogy nekem sosem fér bele a vasárnapomba, amit szeretnék!
Pedig direkt felkeltem korán, hogy minden tervezett dologra jusson idő.

Update: Mióta ezt leírtam filózok, hogyan telt akkor el az idő, ha csak ennyi dolgot csináltam. És persze nem csak ezeket... Hanem emellett még voltak a klasszikusok, no meg a szokatlan extrák: komplett felmostam (kétszer), kenyeret gyúrtam és sütöttem (csodaszép, magas, még nem tudom finom lett-e), mostam - teregettem - ruhát pakoltam, meglocsoltam az összes virágot és levagdostam róluk az elsárgult leveleket, rendezgettem a verseimet (még mindig keresek egyet, amit sehol nem lelek egy ideje) és terveket szőttem arról, hogyan adhatnám át őket többeknek, előkészítettem a következő hurghadai blog bejegyzés képeit az iPiccy-n, készítettem néhány zenei válogatást magamnak a Deezer-en... és a többi már tényleg nem jut eszembe.

Ma úgy döntöttem, először virtuális scrapbook készítésbe kezdek a Smilebox-on, és csak akkor állok majd neki az "igazi", papíros verziónak, amikor sokkal tovább lesz világos, mert este a sötétben már alig látok festeni, vágni vagy bármi komoly aprólékosságot és pontosságot igénylő dolgot csinálni.


A charm-festő ötletetet feltettem a Pinterestre, ide és az ötletadó: P.S.-I made this...

Nincsenek megjegyzések: