2009. január 20., kedd

Diétázom...

Nem jellemző rám, hogy nagy hévvel csapnék a diétákba, de sokáig nem is volt rá szükségem rá. Ifjon nem számított mennyit ettem, fix volt a súlyom. Ám ahogy telt az idő, ez a súly gyarapodott, igaz nem kellett szabályozni különösebben mit, és mennyit eszem - egy ideig. De ahogy az ember becsücsül a gép elé, és egyre kevesebbet mozog, gyorsan szaporodnak a kilók és már nem jó tükörbe nézni, sem a frissen készült fotókon szembesülni a megváltozott testtel, aminek a képe a fejünkben nem biztos hogy stimmel.

A Házi Patika oldalán január 12-én, alig több mint egy hete indult egy diéta program, ami 5 hét alatt 5 kiló leadását ígérte. Úgy döntöttem belevágok, és igyekszem mindent pontosan betartani. Nem mondom, hogy a menükön semmit nem változtattam, mert voltak ételek, amiket természetesebbnek éreztem pl. ecet helyett citrommal, vagy egyáltalán nem akartam olyanokat enni, mint marhapárizsi vagy baromfi felvágott, ezért azokat egyszerűen kihúztam. Így a kiírtnál többet biztosan nem ettem, hisz csak csökkentettem az adagot. Az ötszöri étkezést viszont betartottam, akár éhes voltam akár nem, mert ez állítólag fontos, akárcsak inni 2 liter folyadékot (ez nehezen megy!).
Az első héten le is szaladt rólam az ígért egy helyett három kiló, anélkül hogy éheztem volna.

A múlt héten a "sietős" menüt vállaltam be, mert nem tudtam mennyi időm lesz főzöcskézni (így is szinte minden reggel fél óra készítgetni a napi csomagot, olykor főzni reggelit, ebédet).
Ezen a héten pedig a "GI" étrend mellett voksoltam, mert az előzőben zavart néhány dolog - túl sok volt a maradék (amit nem kívánt a család, nekem meg a heti menüben többre nem volt szükségem), a nehezen vagy egyáltalán nem beszerezhető hozzávaló (pl. friss, zsenge spárga), és a nem kívánt dolgok (pl. az említett felvágottak) és hiányoltam a halat. Ezen a héten kétszer is lesz halacska és érezhetően más az ételek fűszerezése és összetétele is. Gondolom nem jó váltogatni (6 féle menüsor közül lehet választani), ezért vasárnap eldöntöm, megyek-e tovább a GI-vel vagy maradok a sietősnél...

5 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Csodállak. Én az ilyenre, hogy betartsak egy étrendet, sosem tartottam magam képesnek. Hajrá!

Kisvakond írta...

Minyike és ha látnád, milyen látványos már az eddigi eredmény is!
Csak így tovább, kitartást kívánok és további leolvadt kilókat:)

Lily írta...

Köszi. :) 2 hét alatt a derekam 10 cm-el lett karcsúbb. Lassan mondhatom, valamennyi már van. :D

Messzenéző Minyon írta...

2 hét alatt 10 centi?? Gratulálok!!
Én egyszer 8 hónap alatt fogytam 17 kilót, az is látványos volt. Akkor még Kisvax sem ismert... :))

Lily írta...

Nem tudom elképzelni honnan fogytál annyit. :)