2013. február 23., szombat

Szívmelengető

Lassan, de biztosan elkészültem a lányomnak szánt, új kézmelegítővel. Az első - bár gyorsan megvolt - színvilágában és méretben sem sikerült megfelelőre (ahogy erről már írtam).
Bár nem vallottam be magamnak sem, mostanában fájdogált a kezem és passzoltam a horgolást, kötést... de ha nem mozgatom, akkor nem is edződik, szóval még az utolsó hideg napokra belehúztam. Sajog kicsit, főleg a csuklóm, de jó érzés, hogy elkészült. Azt hiszem a következő valami kevésbé praktikus dolog lesz, például egy állatka. :D

A földmeleg-színű puhaságot holnap adom át, megyünk együtt kicsit kávézni, beszélgetni, egymásnak örülni, vásárolni...


3 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Állatka-ügyben megnézted azt a honlapot, amit belinkeltem?

Lily írta...

Hova linkeltél drága? nekem nem jött értesítő.

Messzenéző Minyon írta...

Ott, a "Kígyő éve" posztomban!