2013. január 5., szombat

Hurghadában jártam, mesterségem címere: turista

Sokat gondolkodtam, hogyan is kéne elkezdeni ezt az egyiptomi útról szóló beszámolót, de sehogysem tudtam értelmesen megfogalmazni a dolgokat. Így aztán arra jutottam, hogy csak elkezdem, és jön majd, ami jön. Íme.

A kollégák és barátok hazatértünk óta kérdezgetik "Láttam a képeket, na milyen volt?!", és néznek rám kíváncsi-Bambi szemekkel, én pedig csak nagyon furcsákat tudok válaszolni, mint például: fantasztikus és borzasztó, csodálatos és rémes, szuper és rettenetes... Sosem hagynám ki! és Semmi pénzért nem mennék most vissza!.
Aki ott volt már, mind komolyan és mindenttudóan bólogat - Igen, Egyiptom ilyen... a többiek pedig nem értik, és érkezik a következő kérdés "Miért?"...

Beszámolóim:

Hurghada - A turista felkészül
Hurghada - Miértis
Hurghada - Welcome in Egypt
Hurghada - Turisták és oldalak
...

Képeim:



Hasznos linkek:

magyar nyelven
Hasznos tanácsok Egyiptomba utazóknak
A Házipatika jótanácsai Egyiptomba utazóknak
Utazás előtt: Egyiptom
Index fórum /
Egyiptom - Hurghada


angol nyelven
Discovering Ancient Egypt
Sacred Destinations
The Ancient Egypt
BBC - History: Egyptians

Nincsenek megjegyzések: