2013. január 11., péntek

Hurghada - miértis

Páraknak már meséltem az útról és többségében alapból nem értik, miért mentünk ide, hogyha saját bevallásom szerint nem vagyok: sem nap rajongó, sem pancsilény, sem lustánfekvős-pihenős-fajta, sem lustizós, kinemmozdulós.
Válaszként egyszerűen, angolul csak annyit mondanék: "it's complicated", azaz ez bonyolult.
Lényeg a lényeg - nekem ez az út karácsonyi ajándék volt. Opcióként nem választhattam mást, bár egy ideig "játszott" a "tavasszal majd együtt elmegyünk Kubába" lehetőség is. Végül nem így alakult (nem is baj!).
Bár engem mindig is Egyiptom ősi, ókori és szakrális helyei vonzottak, az aktuális politikai helyzet miatt, nem is lett volna célszerű talán odamenni, ráadásul volt lehetőség befizetni fakultatív programként... szóval azt gondoltam: még sosem karácsonyoztam tengerparton, barátokkal, ráadásul egy másik kontinensen - Miért ne?!
 
Hatan a For You-ban

Fentiekből következik az is, hogy nem kettecskén utaztunk, hanem barátokkal, hatan. Vegyes banda volt: a párom legjobb barátja és kollégája (Pók), az ő kedvese (Kriszticsi) a csemetéjével (Jázmin, az ekkor még kilenc éves kislány) és édesanyjával (Naszi), no meg mi.

Aztán persze bővült a csapat, de ez már egy másik történet... :)

Nincsenek megjegyzések: