2008. október 31., péntek

Titokjáték

Bóbita hívott meg a játékra, bár szabályokat nem írt, de hét titkot, illetve olyasmit kéne leírni magamról, amit eddig a blogomon még nem tettem meg. Hát, akad egy kakukktojás is azt hiszem, de azért gyűjtöttem 7 "titkot"...

1. Két, lassacskán már-már felnőtt gyerek édesanyja vagyok.

2.
Döntéseimet érzelmi alapon hozom. Ez az én utam, ezt választottam és nem bántam meg soha, egy pillanatra sem.

3.
Bretagne-ba vágyik a lelkem, valahogy ott érzem magam otthon. Olyan belesajdulósan jó volt és jó lenne megint (akár mindig) ott lenni, Merlin erdejében sétálni, köveket,fákat ölelni...

4. Vonzódom a kövekhez, a sziklákhoz és a hozzájuk kötődő építményekhez - stonehenge, cairn, menhir, monolith...

5. Grafomániás és toll-gyűjtő vagyok. Ennek megfelelően rengeteget írok, már azóta, amikor még nem is tudtam írni.

6. Imádom a nyuszikat, legyenek akár fél vagy negyvenöt kilósak. Bár allergiás reakciót vált ki belőlem minden, amit ezek a tündéri rágcsálók esznek (széna, fű, magok), mégis tartok most is egy nyuszit. Gyerekkoromban sokat voltam nagyszüleimnél, akik tenyésztették őket, több tucatnyi nyúllal töltöttem a nyarakat, talán ezért "makkantam meg". (Még a nyúltápot is megettem, vittem őket sétálni, "leltároztam őket", benyúlhattam az anyanyulakhoz és persze voltak kedvencek...)

7. Sosem vágytam nyaralóra, és nem értettem mit vannak oda, akik a nyaralóba-telekre járnak. Úgy alakult, hogy most már nekem is van, imádom (!) és most már értem...


Szívesen olvasnám Dreaming, Kisvax és Minyon "titkait", ha van kedvük megosztani velünk...

5 megjegyzés:

ßóbita írta...

:):):)
Köszi, h részt vettél benne!

Kisvakond írta...

Köszi az invitálást, megálmodom:)

Messzenéző Minyon írta...

Köszi, Lily, de ezen még egy darabig gondolkodnom kell. Egyszer meglesz :)

Lily írta...

Megértem, hogy gondolkodnotok kell rajta... Én is gondolkodtam ám rajta, és azért igazi nagy titkot ide sem írtam le... Aki kicsit ismer, az ezeket kb. tudja (na jó, talán a nyúltáp-evést nem). :)

akárki írta...

Szia Lily!
Küldetés teljesítve :D (http://dreamingdays.freeblog.hu/archives/2008/11/01/7_dolog_-_jatek/)
Puszi!