2008. szeptember 9., kedd

Sarkantyúkon járok (már amikor sikerül)

Kiderült miért fáj a lábam. Ilyenem van (lsd. a képen - "vendégláb", az enyimről nem kaptam fotót) - Calcaneus sarkantyú.
Mindkét lábamon, de a bal súlyosabb. Hát ezért fájt annyira...
Most aztán, hogy egy hónap után bejutottam az orvoshoz, kapok betétet, éjszakára dunsztoláshoz krémet, masszírozni kell rozmaring-levendula olajjal, fizikoterápiára járni (lézeres kezelésre) és tornáztatni.
Gyógyszert a fájdalomra nem kértem, ha eddig kibírtam, akkor ezután is ki fogom, nem terhelem még a szervezetemet további kemikáliákkal.
Mindez mellé javasoltak méregtelenítő teát, hogy segítsek a szervezetnek, mert mint kiderült, ahol kb. két hónapja összevertem a bal lábam sípcsontját (ügyesen beleestem a Balatonba a lépcsőn, végigverve a lábam a bejáró lépcsőfokjain), ott csonthártya gyulladás van, és 3-6 hónap mire meggyógyul.
Egyelőre nem javasolták a táncikolást és a terheléseket...
El is robogtunk a betétet megcsináltatni ma, mázlim is volt, elvileg két héten belül kész lesz (talán már a jövő héten!).
Mondjuk még kell majd vennem megfelelő cipőt, mert a hölgy által elmondott kritériumoknak egyik lábbelim sem felel meg...
Ez van.
Örülök, hogy megvan mi a gond, és lehet kezelni.
Valahogy orvosnál mindig sokkal jobban van az ember, nem?! Menne is hazafelé mielőbb és nekem mindig eszembe jut ott, hogy esetleg nincs is semmi bajom, és milyen ciki, lesz, mert hazaküld, hogy mit akarok én ott, amikor semmi bajom sincs.
Kicsit dinnye vagyok azt hiszem.

2 megjegyzés:

Kisvakond írta...

A betegségednek persze én sem örülök, de annak igen, hogy meg van, mi volt a bűnös.
Erre így lehet reagálni, kezelni, igaz nem kevés türelem kell majd hozzá - gondolom én.
Az emberk többsége a betegségekkel szemben a halogató taktikát alkalmazza, csak sajnos az esetek többségében kiderül, jóval hamarabb el kellett volna mennie...
Nálad talán nagy gondot nem okozott a halogatás, esetleg az elhúzódó csonthártyagyulladás azért megterhelhettte a szervezetedet.
Gyógyulj gyorsan, pihenj sokat:o).

Lily írta...

Hát igen, nem kevés türelem, meg macera, de legalább én ráérek már magammal foglalkozni.
Szerencsére ezt nem halogattam, már amikor fájt a lábam is irattam szg.vizsgálattal készített talpbetétet, és mivel pár héten belül nem segített - sőt - kértem beutalót a háziorvostól az ortopédiára. Csak majd egy hónapot kellett várni...