2015. november 23., hétfő

Harmadik

Bizony már "régen", október 17-én volt az a workshop, amire óriási mázlival bekerültem. Az agyag, mint anyag mindig is vonzott és szeretem, szeretném most is, de nem annyira, hogy annak szenteljek egy teljes műhelyt és életmódot is akár. Így nagyszerű lehetőséget kínált tapasztalat gyűjtésre az Apacuka Ceramics workshop (mi ennek a szónak a tökéletes magyar megfelelője?! műhely-foglalkozás?!), amire úgy jelentkeztem, hogy a Facebook oldaluk bejegyzése szerint nem volt hely... de azért írtam e-mailt, hogy szeretnék részt venni amint lehet, hátha.
És akkora mázlim volt, hogy szinte napokkal később, a születésnapomat követő hétvégén felszabadult egy hely és el tudtam menni Judit és Gábor kerámia foglalkozására, ahol kicsit beletekinthettem, hogyan készülnek kerámiáik és kipróbálhattam magam is a technikát...


Az 50 ajándékos tervemet már nyár óta fortyongatom magamban, így a kerámia tárgyak készítésekor nem csak magamnak, másoknak is alkottam. Ezt a hófehér egyszarvút szántam a születésnapi csomagba, akiből hűtőmágnes lesz, remélem jövőre valaki, akarom mondani Valaki nagy örömére. ♥ 3/50

Nincsenek megjegyzések: